برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته‌های دانشکده علوم گردشگری

مراسم معارفه‌‌ دانشجویان نوورودی رشته‌های دانشکده علوم گردشگری به همت انجمن‌های علمی – دانشجویی هتلداری و گردشگری و کانون فرهنگی – هنری ایران‌زمین شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در سالن همایش‌ دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور اعضای هیات‌علمی و دانشجویان نوورودی دانشکده علوم گردشگری برگزار شد، صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی اهم مسائل مربوط به تشکل‌های فرهنگی – دانشجویی را مطرح کرد.
در ادامه، دکتر سیاوش ایمنی، عضو هیات‌علمی دانشکده علوم گردشگری، ضمن معرفی رشته‌های گردشگری، در خصوص چشم‌انداز کاری و حرفه‌ای دانش‌آموختگان رشته مواردی را شرح داد.

دکتر سید سعید هاشمی، رئیس دانشکده علوم گردشگری، نیز ضمن معرفی سابقه، اهداف، رویکردها و هدف‌گذاری دانشکده علوم گردشگری، درخصوص شتاب‌دهنده‌ این دانشکده توضیحاتی ارائه داد و دانشجویان را به فعالیت در این شتاب‌دهنده‌ها فراخواند.

در پایان همچنین حسین خادمی، کیمیا زواره و مارال ناجی دبیران انجمن‌های علمی – دانشجویی هتلداری و گردشگری و دبیر کانون فرهنگی – هنری ایران‌زمین تشکل‌های مربوطه را معرفی کرده و به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه‌های این مجموعه پرداختند.

گفتنی است، این مراسم با برگزاری مسابقه های دانشجویی، اجرای موسیقی زنده توسط کانون فرهنگی – هنری ماهور، متشکل از محمدحسین دلجو و محمدامین زارعی و عکس دسته‌جمعی یادبود، به پایان رسید.